fbpx

#marketing

A héten szinte bombaként robbant a hír, hogy az Egészségügyi Világszervezet (World Health Organization, továbbiakban: WHO) a népszerű – valamint rendkívül sok üdítőitalban használt – édesítőszert, az aszpartámot potenciálisan rákkeltő hatásúnak nyilvánítja. Mivel a közismert üdítőitalokban – köztük a zéró …

Sokan próbálkoznak a piacméret becslésére, majd pedig néhány próbálkozás után abbahagyják és inkább a vállalkozás más feladataival kezdenek el foglalkozni. Viszont érdemes tisztában lennünk azzal, hogy vajon mekkora is az a piac, amin tevékenykedünk és azon belül elhelyezni a vállalkozásunkat. …

Huszár Sándor Marketing Kutatás Egyetem Oktatás Blog

Huszár Sándor
szakmai blogja

marketing tanácsadó, egyetemi oktató

#kutatás

A hírlevél az egyik legvitatottabb marketingkommunikációs eszköz. Ha bárkit megkérdezünk arról, hogy szereti-e a hírleveleket, nagy valószínűséggel azt fogja válaszolni, hogy kifejezetten utálja azokat. Azonban, ha megnézzük egy hírlevél olvasottsági statisztikáit, akkor láthatjuk, hogy a címzettek egy része megnyitja a …

A vakteszt talán a marketing szakma egyik legizgalmasabb kísérleti módszere. Legelterjedtebb alkalmazási területe a kólatesztek, de számtalan egyéb termékkel is elvégezhető a vizsgálat. Jelen kutatásunk középpontjába ezúttal a virsliket és a ketchupokat állítottuk, hogy megtudjuk, valóban a drágább termékek ízlenek …

A „Kutatók Éjszakája” keretében mértük meg a Pokémon GO sikerének titkát! A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának fiatal oktatójaként találgatások helyett tudományos eszközökkel vizsgáltam meg a “pokéharcosok” és az ellentábor véleményét. Habár az utóbbi időben viszonylag keveset hallani a Pokémon GO-ról, …

#egyetem

Nagy valószínűséggel még szakdolgozatírás előtt állsz – hiszen azért kezdted el olvasni ezt a bejegyzést 😊 – és fogalmad sincs, hogy hol is kezdd el… Ezzel a bejegyzéssel abban próbálok segíteni, hogy átlásd a szakdolgozatírás főbb mérföldköveit és jobban tudd …

Napjainkban azt láthatjuk, hogy a bármilyen probléma felmerül, akkor már az emberek nem feltétlenül szakemberhez, hanem sokkal inkább hasonló problémával küzdő emberekhez fordulnak. Már nem hiszünk a háziorvosnak, nem hiszünk a tanárnak, nem hiszünk az eladónak… viszont Google-ben mindenre keresünk …