Huszár Sándor közgazdászként végzett a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán (www.eco.u-szeged.hu). Míg alapszakon marketing, addig mesterképzésen nemzetközi gazdálkodás területen diplomát szerzett. Tanulmányai alatt 1 évet Dortmundban(www.fh-dortmund.hu) tanult projektmenedzsment területen, így viszonylag nagy rálátása van a projektszervezésre, valamint marketing tervezésre és kivitelezésre.
Tanulmányai alatt három szervezetnél szerzett marketing tapasztalatot gyakornokként, majd pedig marketing menedzserként dolgozott. Néhány éves tapasztalatgyűjtést követően tanácsadással és marketing kivitelezéssel kezdett el foglalkozni egyéni vállalkozóként. 2018-ban megalapította a Blureen Marketing és Piackutatást (www.blureen.hu), ahol a vállalkozás 6-8 ügyfél számára nyújt folyamatosan marketing szolgáltatást. Ezen szolgáltatások közé elsősorban az alábbiak tartoznak:
A Blureen Marketing és Piackutatásnál betöltött ügyvezetői és tanácsadói pozíciója mellett a Smart Babee (www.smart-babee.com) start-up társtulajdonosa és marketing vezetője, ahol az elmúlt két évben további vállalkozói, illetve nemzetközi marketing tapasztalatot is szerzett. A startupok és induló vállalkozások az elmúlt 9 évben folyamatosan a munkájának részét képezték, hiszen a Szegedi Tudományegyetem Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóságán látott el korábban marketing feladatokat, illetve több éve az egyetem kiemelt SZTE Virtus programjának marketing mentora, ahol számos induló vállalkozással találkozik. Szakmai blogja elsősorban a marketing, kutatás és egyetemi tehetséggondozás témákra épül (www.marketinghuszar.hu), ahol a marketing iránt érdeklődők számára kíván hasznos tartalmakat elérhetővé tenni.
Egyetemi oktatói tevékenysége során elsősorban online marketinghez kapcsolódó tárgyakat tanít, mint például Közösségi média marketing, illetve a Kis- és középvállalkozások gyakorlati marketingje kurzust oktatja hallgatók számára. Emellett a szervezetek közötti tranzakciók (B2B) bemutatására szolgáló Szervezeti vásárlói magatartást kurzust oktatja közel 100 hallgató számára.
A test, mint cégér (Klubrádió) (LINK)
4000 éves ügyfélpanasz az egyetemen (Délmagyar) (LINK)
Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon Go?: Origo.hu, Sg.hu, Kütyü.hu, Szegedma.hu
Így őrjít meg a Black Friday – interjú Huszár Sándor szegedi marketingszakértővel (LINK)
Vakteszttel vizsgáltak virsliket közgazdász diákok az egyetemen (LINK)
Huszár Sándor kutatási eredményeit folyamatosan publikálja a tudományos közösség számára magyar, illetve angol nyelven. Jelenleg közel 40 tudományos közlemény (társ)szerzője, amelyek közül egy Egyesült Királyságban megjelent angol nyelvű könyvfejezet, valamint 5 folyóiratközlemény szerzője. A tudományos közösség számára több alkalommal tartott előadást hazánkban, illetve külföldön (Barcelona, Amsterdam, Dublin, London, Sheffield) egyaránt. Tudományos közleményeinek listája megtekinthető a Magyar Tudományos Művek Tárában (LINK).
Huszár Sándor © 2024 Minden jog fenntartva.