fbpx

Huszár Sándor önéletrajz

egyetemi oktató, marketing tanácsadó

LinkedIn profil

Huszár Sándor közgazdászként végzett a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Míg alapszakon marketing, addig mesterképzésen nemzetközi gazdálkodás területen szerzett diplomát. Tanulmányai alatt 1 évet Dortmundban tanult projektmenedzsment területen, így viszonylag nagy rálátása van a projektszervezésre, valamint marketing tervezésre és kivitelezésre.

Tanulmányai alatt több szervezetnél is szerzett marketing tapasztalatot, majd pedig marketing menedzserként dolgozott. Néhány éves tapasztalatgyűjtést követően tanácsadással és marketing kivitelezéssel kezdett el foglalkozni egyéni vállalkozóként, emellett pedig marketinget tanított a Szegedi Tudományegyetemen. 2018-ban megalapította a Blureen Marketing és Piackutatás marketing ügynökséget Szegeden, ahol a vállalkozás havi szinten 8-10 ügyfél számára nyújt folyamatosan marketing szolgáltatást. Ezen szolgáltatások közé elsősorban az alábbiak tartoznak:

  • közösségi média marketing
  • tartalommarketing
  • hirdetéskezelés
  • grafikai tervezés
  • keresőoptimalizálás
  • weboldalkészítés
  • piackutatás

 

A Blureen Marketing és Piackutatásnál betöltött ügyvezetői és tanácsadói pozíciója mellett a Smart Babee start-up társtulajdonosa és marketing vezetője, ahol az elmúlt 3 évben további vállalkozói, illetve nemzetközi marketing és értékesítési tapasztalatot is szerzett. Ezen tapasztalatok kiterjednek a piackutatásra, nemzetközi értékesítésre, valamint termék- és szolgáltatásfejlesztésre egyaránt. A startupok és induló vállalkozások az elmúlt 9 évben folyamatosan a munkájának részét képezték, hiszen a Szegedi Tudományegyetem Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóságán látott el korábban marketing feladatokat, illetve több éve az egyetem kiemelt SZTE Virtus programjának marketinges mentora, ahol számos induló vállalkozással és kutatási ötlet piaci lehetőségeivel találkozik. Az egyetemi Virtus program mellett folyamatosan segíti a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány, valamint az INPUT program munkáját induló és fiatal vállalkozások számára nyújtott marketing tanácsadással. Marketing szakmai blogja elsősorban a marketing, kutatás és egyetemi tehetséggondozás témákra épül, ahol a marketing iránt érdeklődők számára kíván hasznos tartalmakat elérhetővé tenni.

Egyetemi oktatói tevékenysége során elsősorban online marketinghez kapcsolódó tárgyakat tanít, mint például Közösségi média marketing, illetve a Kis- és középvállalkozások gyakorlati marketingje kurzust oktatja hallgatók számára. Emellett a szervezetek közötti tranzakciók (B2B) bemutatására szolgáló Szervezeti vásárlói magatartást kurzust oktatja. Évente közel 400-500 közgazdász hallgató résztvevője kurzusainak, illetve több, mint 100 marketing témájú szakdolgozat témavezetését látta el. Jelenleg az egyetem kereskedelem és marketing alapképzésének képzésfelelősi feladatait is ellátja.

Huszár Sándor tagja a következő non-profit szervezeteknek:

 

Médiamegjelenések, nyilvánosan elérhető tartalmak marketing témában:

 

Huszár Sándor kutatási eredményeit folyamatosan publikálja a tudományos közösség számára magyar, illetve angol nyelven. Jelenleg közel 40 tudományos közlemény (társ)szerzője, amelyek közül egy Egyesült Királyságban megjelent angol nyelvű könyvfejezet, valamint 5 folyóiratközlemény szerzője. A tudományos közösség számára több alkalommal tartott előadást hazánkban, illetve külföldön (Barcelona, Amsterdam, Dublin, London, Sheffield) egyaránt. Tudományos közleményeinek listája megtekinthető a Magyar Tudományos Művek Tárában.