fbpx

“Feltáró” marketing tanácsadás

  • Vállalkozás marketing tevékenységének általános felmérése

  • Tipikus marketing problémák azonosítása

  • Javaslattétel a problémák kezelésére

  • Fejlesztési lehetőségek megfogalmazása

Az adott vállalkozás marketing tevékenységének áttekintése globálisan – érintve a tevékenység több területét is, valamint a célcsoporthoz illeszkedő jelenlegi marketingkommunikáció véleményezése. Az azonosított problémák alapján javaslatok megfogalmazása a hatékonyság növelése érdekében, továbbá fejlesztési lehetőségek ismertetése.

Akkor javaslom, ha a vállalkozás még nem vett részt marketing tanácsadáson, esetleg nincs marketinges kolléga a vállalkozásnál és nem biztos abban, hogy a jelenlegi marketing tevékenysége megfelelő. A tanácsadás során a tipikus problémákat azonosítjuk, amelyről egy egyoldalas összefoglalót is készítek írásban.

  • 60-90 perc

  • Személyes konzultáció

  • Javaslatok írásban (1 oldal)

  • 45.000 Ft (nettó)

“Elemző” marketing tanácsadás

  • Vállalkozás egyik marketing területének áttekintése

  • Adott területen hibák azonosítása

  • Javaslattétel a megoldás(ok)ra

  • Fejlesztési lehetőségek megfogalmazása

A tanácsadás során a vállalkozás marketing tevékenységének egy adott területét tekintjük át. Sokkal fókuszáltabb, mint a “Feltáró” marketingtanácsadás, hiszen egy adott területet részletesen vizsgálunk meg, így lehetőség van nemcsak a problémák azonosítására, hanem az eddigi teljesítmény értékelésére, valamint különböző mérési mutatók és mérési rendszer kiépítésére vonatkozóan javaslatok megfogalmazására.

A tanácsadáson résztvevő vállalkozások a javaslatokról egy egyoldalas összefoglalót kapnak írásban. Akkor javaslom, ha a vállalkozás szeretné véleményeztetni a közösségi média tevékenységét, a weboldalát, a hírlevelét vagy akár egy ügynökségtől kapott marketing szolgáltatás árajánlatot – ehhez pedig szakember véleményét is szeretné kikérni.

  • 60-90 perc

  • Személyes konzultáció

  • Javaslatok írásban (1 oldal)

  • 45.000 Ft (nettó)

Egynapos marketing audit

  • Vállalkozás marketing területének teljes áttekintése

  • Egyes területeken problémák azonosítása

  • Javaslattétel a problémák kezelésére

  • Fejlesztési lehetőségek megfogalmazása

  • Kampányötletek megfogalmazása

A tanácsadás során a vállalkozás teljes marketing tevékenységét tekintjük át globálisan, amely során lehetőség van az egyes részterületeket is részletesen megvizsgálni. Az egyes területeken a problémákat közösen azonosítjuk és megfogalmazzuk azokat a javaslatokat, amelyek mentén javítani lehet egyrészt a marketing tevékenységet, valamint a marketing tevékenységek során az összhangot meg lehet teremteni.

Ez a szolgáltatás hasonló, mint az orvoslásban az éves szűrővizsgálat, ez esetben is a rutinszerűvé vált hibák kiszűrése törekszünk, valamint a tevékenység áttekintést követően néhány kampányötlet megfogalmazása.

  • 2 x 3 óra

  • Személyes konzultáció

  • Javaslatok írásban (3-5 oldal)

  • 150.000 Ft (nettó)

Félnapos online marketing tréning

Témák:

  • Közösségi média marketing

  • Hirdetéskezelés

  • Tartalommarketing

  • Online marketing stratégia

  • Marketing tervezés

  • Marketing mérés, KPI-ok

A tréning során 5-20 fős csoportokkal közösen dolgozunk valamelyik témában. A tréningek célja, hogy az alapvető ismeretek elsajátítása mellett a résztvevők a saját vállalkozásuk kapcsán új ötletekkel gazdagodjanak, amelyek segítségével a marketing tevékenységük és értékesítési eredményeik javíthatók

A tréning során a résztvevőknek feladatokat is meg kell oldaniuk, azokat a csoport létszámától függően közösen meg tudjuk vitatni. A feladatok megoldása révén a résztvevők több olyan ötletet is megfogalmaznak, amelyeket a későbbiekben alkalmazni tudnak.

  • 2 x 90 perc

  • 5-20 fős csoportok számára

  • 80.000 Ft (nettó)

Fejlesztési javaslatok, ötletgyűjtés több marketinges bevonásával

  • Adott problémára javaslatok megfogalmazása

  • Strukturált ötletgyűjtés

  • Külsős szakemberek bevonása

Az ötletelést megelőzően az ügyféllel közösen definiáljuk a problémát, majd pedig ennek ismertetését követően 3 marketinges munkatárs, valamint az ügyfél bevonásával (akár több munkatárs is) ötleteket generálunk írásban a probléma megoldására. A strukturált módszer eredményeként közel 40-50 lehetséges megoldás kerül megfogalmazására, amelyeket később az ügyfél marketing tevékenysége során tud megvalósítani.

Az ötletelés nem jelenti az ötletek kidolgozását, sokkal inkább inspirációt ad az ügyfél számára, hogy milyen lehetőségei vannak az adott terület fejlesztésére. Akkor ajánlom, ha az ügyfél nem tudja, hogy milyen tartalmat kommunikáljon a vevői számára, vagy pedig nincsenek megfelelő kampányötletei.

  • 60-90 perc

  • 3 marketinges + ügyfél bevonása

  • 40-50 javaslat megfogalmazása írásban

  • egyeztetés szükséges