[vc_row css=”.vc_custom_1669221099299{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1669210982214{background-color: #e8e8e8 !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”732″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
Az elmúlt hetekben egyre több vállalkozóval beszélgettem, akiknek problémát okozott a marketing terv elkészítése. Nem tudják, hogyan kezdjék el, nem ismerik, hogy melyik csatornát lenne érdemes használni a kommunikáció során és tanácstalanok, hogy melyik célcsoportot szólítsák meg. Arról nem is beszélve, hogy nem szeretnének több száz oldalas terveket megfogalmazni…
Ez a workshop abban segít, hogy szakmai támogatás mellett elkészítsd vállalkozásod 2023-as marketing tervét vázlatosan, maximum 15-20 oldalban. Ebben a marketing tervben reális célkitűzéseket fogunk meghatározni és a lehetőségeidhez mérten választunk marketing eszközöket.
Nem hagylak egyedül, a csoporttal közösen segítek az ötletelésben és tervezésben!
Velünk tartasz? Akkor olvass tovább és nézd meg a szabad időpontokat![/vc_column_text][vc_btn title=”Témakörök” style=”flat” shape=”square” color=”warning” size=”lg” align=”center” link=”url:%23temakorok|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1669210976815{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]…már szerettél volna tervet készíteni, de nem tudtad, hogy érdemes elkezdeni.
…készítettél már tervet, de nem volt lehetőséged átbeszélni szakemberrel.
…véletlenszerűek a marketingaktivitásaid, így fontos lenne tervet készíteni.
…szeretnél a következő üzleti évben erősebb szereplő lenni a piacodon.[/vc_column_text][vc_btn title=”További részletek és időpontok” style=”flat” shape=”square” color=”warning” size=”lg” align=”center” link=”url:%23tovabbi-reszletek|||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”733″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1669210495874{padding-top: 5% !important;background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1669210500271{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”728″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”725″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”727″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1669210504906{padding-bottom: 5% !important;background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”723″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”724″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”726″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1669215243307{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}” el_id=”temakorok”][vc_column width=”1/2″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”729″ img_size=”50×50″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]
Üzleti kihívás és helyzetelemzés
Célok meghatározása
Célpiac meghatározása
Marketing stratégia felépítése
Marketingkommunikációs eszközök
Marketing aktivitások és vásárlásösztönzés
Teljesítmény mérése
Költségvetés tervezése és ütemezés
[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1669213599634{padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;background-color: #f4f4f4 !important;}”]A workshop végére egy átfogó képed lesz arról, hogy a marketing terv egyes részeit milyen mélységig kell kidolgoznod, így a következő évet egy felkészült és alaposan átgondolt marketing tervvel kezdheted el.
A tervezésben segítségedre lesz a marketing terv sablon, amit a workshop keretében fogok biztosítani számodra.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”731″ img_size=”50×50″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]
Az elmúlt 4 évben folyamatosan tartottam marketing témában workshopokat és tréningeket Budapesten, Szegeden, Székesfehérváron és Veszprémben különböző felkérésekre. A tréningek és workshopok alkalmával eddig több, mint 350 vállalkozó munkaját segítettem. Emellett heti rendszerességgel nyújtok marketing tanácsadást mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői és marketingesei számára online és személyesen egyaránt.
Minden vállalkozás marketing problémájának megoldása egyedi megközelítést igényel. Kíváncsi vagyok, hogy miért kattintottál a felhívásra, kérlek oszd meg velem a workshopon azt a kihívást, amiben segítséget remélsz.
[/vc_column_text][vc_single_image image=”730″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_id=”tovabbi-reszletek”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
A workshop során kiscsoportokban (maximum 6-8 fő) fogunk közösen dolgozni és feladatokat elvégezni a marketing terv elkészítéséhez – közben pedig néhány jó gyakorlatra és tipikus hibákra mutatok példákat.[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1669215518675{padding-top: 15px !important;padding-right: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 15px !important;background-color: #eaeaea !important;}”]A workshop részvételi díja: 25.000 Ft (alanyi adó mentes 0%-os ÁFA)
Fontos: a részvételi díj egy workshopon való részvételre vonatkozik (4×90 perc)[/vc_column_text][vc_column_text]A workshop célja elsősorban vállalkozók segítése marketing problémájuk megoldásának tervezésében, így elsősorban vállalkozások vezetőit / munkatársait várom a workshopra.
A jelentkezést követően a részvételi díjról előlegbekérő kerül kiállításra, majd pedig az átutalást követően válik érvényessé a jelentkezés. Mivel a workshop célja a hatékony előrehaladás a csoporttal, így 8 főnél többen nem tudnak részt venni a workshopon.[/vc_column_text][vc_column_text]
Helyszín:
Szeged, a Blureen Marketing és Piackutatás ügynökség irodája
Időpontok:
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1669211078558{background-color: #f7f7f7 !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Kérlek tarts velünk a workshopon és dolgozzuk ki együtt a 2023-as marketing tervedet. A jelentkezéshez töltsd ki az alábbi űrlapot. A megadott elérhetőségeken fogok tudni visszajelezni és előzetes kérdés esetén felvenni Veled a kapcsolatot.[/vc_column_text][vc_raw_html]JTVCd3Bmb3JtcyUyMGlkJTNEJTIyNzAxJTIyJTIwdGl0bGUlM0QlMjJmYWxzZSUyMiUyMGRlc2NyaXB0aW9uJTNEJTIyZmFsc2UlMjIlNUQ=[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
Huszár Sándor egyéni vállalkozó
Nyilvántartási szám: 50248704
Adószám: 67448748-1-26
Székhely: 6722 Szeged, Jósika u. 37.
workshop@marketinghuszar.hu
+36 30 328 9694
Általános Szerződési Feltételek[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]
Huszár Sándor © 2024 Minden jog fenntartva.